Dins de la
setmana d’activitats complementaries vàrem tindre l’oportunitat de viure una
classe de poètica de manera diferent. Es va fomentar i promoure l’aprenentatge
de la poètica des d’una manera més dinàmica. Per tant, un dels objectius
d’aquesta activitat va ser aprendre a través del joc. En aquesta gimcana vàrem
fer en grup diverses activitats com per exemple la gravació amb els companys
d’un poema, fer fotografies amb el mòbil, un cal·ligrama... En activitats com
utilitzar el mòbil o fer fotografies és una manera d’introduir-nos en l’actual
món de les tecnologies.
En la meua
opinió es va tractar d’una classe bastant interessant perquè és una manera de
com a estudiants i futurs docents, vore que aprendre no tan sols significa
donar coneixements assentats a l’aula i memoritzar, també el xiquet pot
aprendre i interioritzar molt millor d’aquesta manera. El treballar en equip va
ser motivador ja que tinguérem l’oportunitat de treballar amb companys amb
diferents opinions i això va a ajudar a donar-se compte dels diferents punts de
vista. Es va crear un ambient bastant favorable.
Em pareix que
la metodologia que es va utilitzar és bastant bona i que segurament en un futur
com docent sens dubte utilitzaré. És una metodologia dinàmica que es pot
utilitzar en qualsevol de les matèries. És una activitat on el professor va
donar els coneixements de manera subjectiva, nosaltres anàvem poc a poc en
cadascuna de les proves formant el coneixement de manera lliure.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada