diumenge, 5 de juny del 2016

REFLEXIÓ GIMCANA

Dins de la setmana d’activitats complementaries vàrem tindre l’oportunitat de viure una classe de poètica de manera diferent. Es va fomentar i promoure l’aprenentatge de la poètica des d’una manera més dinàmica. Per tant, un dels objectius d’aquesta activitat va ser aprendre a través del joc. En aquesta gimcana vàrem fer en grup diverses activitats com per exemple la gravació amb els companys d’un poema, fer fotografies amb el mòbil, un cal·ligrama... En activitats com utilitzar el mòbil o fer fotografies és una manera d’introduir-nos en l’actual món de les tecnologies.

En la meua opinió es va tractar d’una classe bastant interessant perquè és una manera de com a estudiants i futurs docents, vore que aprendre no tan sols significa donar coneixements assentats a l’aula i memoritzar, també el xiquet pot aprendre i interioritzar molt millor d’aquesta manera. El treballar en equip va ser motivador ja que tinguérem l’oportunitat de treballar amb companys amb diferents opinions i això va a ajudar a donar-se compte dels diferents punts de vista. Es va crear un ambient bastant favorable.

Em pareix que la metodologia que es va utilitzar és bastant bona i que segurament en un futur com docent sens dubte utilitzaré. És una metodologia dinàmica que es pot utilitzar en qualsevol de les matèries. És una activitat on el professor va donar els coneixements de manera subjectiva, nosaltres anàvem poc a poc en cadascuna de les proves formant el coneixement de manera lliure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada